Alla inlägg den 28 december 2008

Y0

Av tr00ken - 28 december 2008 00:34

Hejsan igen^^ vet inte varför jag skriver nå idag, för ja inte har nått riktigt viktigt att skriva^^


Har varit hos danne ida, och blivit spöad i SSBM(super smach brothers melle) roligt spel om man nu kan ''spela'' de, jag SU*GER i de har ja kommit fram till, och danne hånnar mig för de^^(igentligen inte, men det e så frustreande när man aldrig vinner över svinet^^)


Annars står allt still, har tagit lite paus från warhammer, vill ju inte limma/målla alla på en vecka precis^^


Förutom de så gör ja som inge, sitter och lyssnar på musik och läser forums,

kan gissa nån ja känner kommer säga att ja ska söka jobb^^, vilket ja håller med om, borde söka, men ja ids fan it, lär bara bli svårare(mycket svårare!!)

men de hjälper ju it när man bara spyr på tanken.


Men som sagt, vill ja ha jobb får ja dra mig up från fotöljen och söka/skicka CV's, inget ges grattis i denna värld^^


Dock e ja väldig irriterad(mer sagt för*annd) på att betala skatt, va f*n ska ja betala nån för mitt arbete(visst för all de där sjuk grejs och sånt, men jag fattar inte varför det är ett MÅSTE).

Jag hatar tvång mer än nått i denna värld, ingen vilja är de värsta.

visst ja skulle ju betala skatt visst, men de där måste gör mig bara förbannad....


Bäst ja slutar nu innan ja säger nått dumt(vilket ja oftas gör när ja talar fritt^^)


Love Tr00ken

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards