Alla inlägg under mars 2009

Av tr00ken - 23 mars 2009 11:01

 Hej igen, försöker hålla upp skrivandet, men jag glömmer hela tiden^^(eller så ids jag helt enkelt inte) tur jag har bra vänner som påminer mig:)


Vad har hänt?

Inget som vanligt

varför då?

För jag e ett lat svin

Men så sött


Ungifär så ser väll vardagen ut anntar jag, sitter och inte gör nånting värt att nämnas(datorn, målar) och låter tiden gå


Det värsta av allt e att jag gillar det:S


Annars då...jani...tänker på en viss person väldigt mycket(i stort sett hela tiden), en person som jag håller tät intill hjärtmuskeln min...

det e svårt att släppa taget helt enkelt :(


 

annars e väll allt bra anntar jag, äter dåligt, sover för länge, rör mig för lite, angarsererar mig på min framtid lika mycket som en ko ser smart ut...

fan vad liver leker:D:D


nä men allvarligt så e allt bra, mina warhammer kommer fram ur deras låder jätte fint, mitt spelbord ser snyggt ut, ska börja med passande teräng också till den, spöade kenny skit hårt igen i warhammer,  har underbara vänner(skärskilt de 2 som oftas läser denna blogg;D)

  

Aoo, livet leker för nörden i burken^^

ska väll avsluta här innan jag brister i tårar:)

Love Tr00ken


You’re not alone, You’re not the only one who hurts
You’re not alone, this is the moment of rebirth
I’ve seen your heartache, I feel the pain you hide inside
You’re not alone, come let me hold you

Av tr00ken - 12 mars 2009 15:42

Hejsan

Sååååå vad ska skrivas ida då...

ingen jä*la aning faktist. kan säga att min rygg barkade i förgår, kunde knappt gå upp ur sängen, kände som nån körde upp ett spett i ryggraden och höll på och bända och rycka hela tiden: (


Men nu e de bra iaf, tur att det inte räkte så länge iaf:)


Vad har mer hänt?.....har beställt warhammer, inte så mycket, men det ska bli loligt iaf:)


hmm...tror en av mina limburkar läcker, för det burjade lukta....


Sen har jag väll inget att raportera förutom att jag har sökt jobb till kappa :O :O :O :O :O :O :O :O och folk sa att det var omöjligt:)


ska väll sluta innan mina fingrar börjar svullna av mitt snabbtryckande på tangentbordet:)


Love Tr00ken

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards