Alla inlägg den 4 november 2008

Y0

Av tr00ken - 4 november 2008 19:59

Tjenna, andra blogginlägget för mig^^

Har som vanligt inte gjort nånting som kan nämnas som ''tribut till samhället'' idag. har fördemästa suttit framför min burk och spelat, sett film och lysna på musik^^


Dinga lvl20 i fallout dock^^ men då börja min char att bugga:( bra spel fast fullt med buggar...tänkte ändå starta på en ny char, kanske göra en bombexpert^^ låter värkligen kul.


Dock vart jag vääärkligen överaskad, jag träffade en ghoul(en människa som har uttsats för VÄLDIGT mycket radioaktivitet och tappat skinn/hår, och liknar en zombie, men dom flesta har fortfarande sin personalitet kvar:S) som har varit med i dom andra fallout spelen, Harold^^


Dom som it vet vem Harold är så är han en av dom älsta ghoulsen som har varit med i storryn i spelen sen börjarn, han har träffat alla 3''vaultdvellers'' som man spelar i alla spel, det som gjorde Harold ifrån sig från dom andra ghoulsen var att...ehh...han hade ett..ähh säger de bara rakt ut, Han har ett träd som växer på hans huvud, som han kallar Herbert, men igentligen heter den Bob^^ men han tycker det är så kul att kalla han Herbert för att då blir han så sur:S


Ja det växer faktist, den växer så mycket så att Harold blir helt inslutet och...typ blir trädet skälv, han växer fast i en liten glänta och hans rötter växer ut så att det bildas en liten skog runt han, och förstås ska det komma några lättlurade folk med Ak-47s och tro att han är nån sorts ''trädgud''...


Iaf det var ganska sorligt att se han sådär, han har inte rört sig på fläcken på 30år: ( och han bad mig att hitta hans hjärta och förstöra det:(


Och då kom jag till valet, ja vet att det är dåligt att döda nån, men en led ju sååå...och jag hade faktist inge imott han, dom enda jag rikigt ville vrida naken av var ungarna i Litlelap Light, malliga ungjä*lar...


Jag gjorde dock som han sa, jag gjorde slut på hans lidande men de känndes ändå fel, som att ja ville ''load'' innan ja gjorde de och låta han leva, men jag tror de var bäst som det vart. han är nu i frid med Herbert/Bob:)


Ja, ja vet, jag pratar som att detta är bloodigt allvar, vilket det inte är, men jag vart väldigt rörd av detta ''quest''. det var samma sak som i Warcraft 3 när Gromhellscream dog, jag vart så Sur/besviken att jag bara ville ringa till blizzard och säga **HUR F*N kan ni bara döda han sådär**...och ja. det är ett spel, det är inte riktigt, MEN ÄNDÅ....


Iaf detta tror ja räcker för idag iaf^^ tror jag ger mig för nu...


Love Tr00ken

Av tr00ken - 4 november 2008 01:11

Tjenare, börjat blogga ida(woopi^^)

kommer försöka skriva så ofta ja kan, eller så ofta ja ids^^


Såå...vad att börja med, jag har inte gjort så mycket ida, typ spelat, träffat en ''gamal'' kompis som ja gick skola med, spelat ännu mer(Fallout 3 har tagit mig riktigt hårt) och nu sent på natten har ja börjat blogga(tack vare en viss någon^^) mjaa de var väll en fin början tycker ja, får se om detta blir nåt^^


Love Tr00ken

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards